sobota 19. dubna 2008

Stará tvorba - WorMartiN

Chramstyzaj
Bylo to dávno,
před mnoha lety,
když ještě všude rostly květy.
Spatřit jsi mohl smíšené lesy,
duby i smrky,
ptáky a mláďata s hladovými krky,
v lese laň, v potoku raka,
však co jsi nemohl,
spatřit člověka.
Snad proto tu byl takový ráj
a uprostřed toho ráje žil chramstyzaj.
Chramstyzaj žil velmi divoce.
Ze všeho nejraději měl ovoce,
však nepohrdl ani masem.
Sledoval bys ho s úžasem,
jak svou kořist honí.
Neutekli mu ani koni.
FAQ:
chramstyzaj - Nějaký zvíře, jak mám asi tušit jaký. Já jsem básník, a ne nějakej zoolog.
koni - Pravěcí koně byly velmi vzmužilí, a proto se skloňovali podle vzoru muži, narozdíl od dnešních, kteří se v množném čísle skloňují podle vzoru růže.

Pusté Žibřidovice
Žibřidovice jsou víska pustá,
je však docela a dosti hustá.
Zábava je všelijaká.
Viděli jsme taky ptáka
jménem káně lesní.
To vždy strašně běsní.
Na branku se vykaká.
Ondra ten ho vyfláká.
Vyrobí si totiž prak.
Není hrozba už ten pták.
V této krajině velmi pusté,
zhlédli jsme i Němce tlusté.

Kráva a liška
Kráva žere trávu,
správné jídlo to pro krávu.
Žere taky pampelišky,
liší se tím dost od lišky.
Liška žere maso,
občas padne v laso.
A potom už nevstane,
krávě se to nestane.
Ta si trávu žere,
liška se ven dere.
Přijde na ni myslivec,
hodí na ni velkou klec.
Jak dopadly všechny lišky,
co chtěly sníst polní myšky?
Proto já radím vám
do rostliny dělat ham.

Minibásně
Na louku nám slunce svítí,

roste na ní husté kvítí,
na které mám alergii.
Občas můžem potkat zmiji.
Zmije to je divné zvíře,
většinou si hoví v díře.
Občas si vyjde na lov.
Když však někdo molotov
koktejl po ní hodí,
zmije se hned odí
do ruďoučkých plamenů.
Ani dvacet Batmanů
neumí ji zachránit.
Měli jsme ji ochránit.

Byla jedna židle,
ta stála na bidle.
Na ní seděly slepice,
co byly chytré nejvíce.

Stojí pták v tom širém poli,
asi ho ta prdel bolí.
Bolí ho as hodně moc,
už tam stojí celou noc.
Stojí tam dál v šírém náspu,
on má totiž zácpu.

Pro PcPoradnu

Přání do Nového roku od Xteamu

Do Nového roku přejeme vám,
aby vám procesor neudělal BAM!
Ať se vám vůbec Crysis neseká,
i když bude na plno nastavená grafika,
ať se vám toho na hadr ještě hodně vejde,
ať na modem nemusíte, jak já, řvát "Šmejde!"

A v případě, že máte Windows,
přejem vám, aby se systém nekous.
Aby nikdo z vás nebyl u kompu bezradný,
a když, ať vždy dostanete radu od PcPoradny.
Zkrátka ať vám všechno dobře fachá
a hlavně ať nedostáváte spamy od OnDraKa.
FAQ:
spamy od OnDraKa - I přesto, že PcP nespamoval, byl spamováním proslulý a to hlavně u lidí neplnících sliby. Takto byli spamováni například redaktor mp3centrum.cz, který nedodržoval slíbený termín recenze na MP4 nebo blog.cz, který má chyb tolik, že by na vyjmenování byl potřeba celý další článek. Proto tento blog vznikl.

Rozloučení s Xsefikem
Dnes, když jsem ráno vstal,
vlastně spíš v poledne,
došla se ke mně zpráva,
že od nás Xsefik odejde.

Bude se nám stýskat,
mně, DyTíkovi i Qwakovi,
že opustil nás šéf,
nepřijde už takový.

Ač jediné, co tu dělám,
je, že fórum čistím,
ve škole i kdybys nechtěl,
od tebe ten důvod zjistím.
Nepoužitý verš:
Doufám, že když jsi o odchodu mluvil,
tak nebyl jsi opilý,
to by si pak na Poradně mysleli,
že dělal jsi z nás debily.
FAQ:
Xsefik - Hlavní admin PcP, který tvrdil, že odejde, což mu DyTík věřil, ale Xsefik pak říkal, že DyTík moc hraje na city. Dnes se dá nalézt na fóru pod přezdívkou Matyse.Q.
DyTík a Qwake - Bývalí admini PcP. Dnes už jsme mimo Matys.Qa admini jen a nově i OnDraK.

Když si k PC někdo sedne,
ze židle se těžko zvedne.
Pařit bude v noci, ve dne,
až mu z toho rupne v bedně.

Jak bylo počasí na DraKa a jak jsme ho pouštěli, aneb následovník Laiky
V sobotu v noci mi zazvonil mobil. Musel jsem tedy minimalizovat hru a zastavit hudbu, pak se bouchnout do hlavy, proč jsem místo toho nevypnul reprák, takže jsem rychle musel vybalovat mobil z pouzdra, v kterým ho nosím a v kterém zůstal ještě ze školy jen proto, abych se netrefil a místo přijmutí hovor zrušil, díky čemuž jsem ani nevěděl, kdo mi volal, takže jsem se znovu bouchnul do hlavy. Obvykle volá tata, tudíž jsem mu přirozeně zavolal zpět. Prozváněl jsem ho aspoň 2 minuty, pak jsem zavěsil, když nezvedal a zjistil, že mám zprávu v hlasové schránce, ač jsem do teď neměl tušení, že je zapnutá. Byl to OnDraK, takže sem se za zbytečný volání tatovi bouchl do hlavy. Vyslechl jsem si, že jsem úplně vymatlanej, že to neberu a pak ruším hovor, načež jsem mu zavolal zpět, abych si vyslechnul, že jsem úplně vymatlanej, že to neberu a pak ruším hovor, a že půjdeme pouštět DraKa. Pak jsem zjistil, že je půlnoc, takže jsem se bouchnul do hlavy, že jsem vzbudil tatu.
DraKa jsem samozřejmě pouštět šel. Jak jsem zjistil, venku zuřil orkán, který přes tu hudbu nebyl slyšet. OnDraK vyrobil velmi jednoduchého, leč velmi létavého DraKa, na jehož výrobu jsem dal na konec článku návod. Vzali jsme DraKa a Agu, což je OnDraKova fena. Vítr byl ovšem velmi silný a tak DraK vůbec neletěl nahoru, nýbrž přímo směrem větru, pročež jsem se bouchl do hlavy. OnDraK přidělal Agě vodítko, protože proběhnout se bylo stejně značně nesnadné. Pak jsme chodili, mluvili, až jsme si všimli, že OnDraK drží v ruce vodítko bez psa. Ukázalo se, že jí kolem krku omylem přivázal místo vodítka DraKa a Aga se tak stala druhým psem ve vesmíru, pročež jsem se bouchl třikrát do hlavy.
V neděli jsem zůstal doma, protože mě bolela hlava.

Návod na výrobu velmi jednoduchého, leč velmi létavého DraKa:
Vezmeme klacek, namotáme na něj provaz a na konec provazu přivážeme igelitovou tašku.

Žádné komentáře: