neděle 20. dubna 2008

Stará tvorba - OnDraK

Status
Vzhledem k tomu, že jsem musel dobrou chvilku čelit okupaci mamy, která se mě všema způsobama snažila odehnat od kompu, vzhledem k neočekávanému očekávání, že budu muset od kompu fakt odejít zrovna v té chvíli, kdy se mi to nehodilo, sesmolil jsem preventivně do QIPáckýho statusu toto:

"Vyhnala mě mama, je to stará lama.
Vyhnala mě od kompostu, já ju za to hodim z mostu."

"Co to píšeš," říká mama,
"no tak já jsem stará lama??"
Mama rázem držkuje,
co to vidí, co to je.
"Co to píšeš do statusu, na můj účet tolik hnusu??!"
Rychle jsem jí odpověděl:
"To aby to kontakt věděl,
že tu jednou někdo seděl.

Teď mě právě vyhazuješ,
a aby to nebylo málo
tak i horší pikle kuješ,
snažíš se, úsilí aby za něco stálo.

Ne ne mamo,
přece samo,
byla to jen ironie,
tamta mama dole hnije,
tady jiná mama vyje.

Ty tu totiž za mnou stojíš
chaty mi tím řádně hnojíš,
což mě dosti provokuje,
že tvé tělo
za mnou tu je."

Mama to včil pochopila,
teď odchází rázně,
konečně tu pěkně v klidu
můžu skládat básně.

Kaděd
Žil byl jeden děd,
co vnouče doma měl,
ten na hovno si zbrkle sed
a tím smradem se sjel.

Teďka sedí na hovně,
vnouče na něj hledí,
páč celej smrdí lahodně,
a na tom hovně sedí.

Vnoučeti to nedalo,
dědečka se zeptalo:
"Dědo, proč tu sedíš
a prazvláštně hledíš?"
Děda na to odsekl:
"Hovno prdel lechtá slastně
a ještě krásně voní vlastně."

Dědek skončil spokojen,
ještě teď tam sedí
a hovnem je opojen,
do teď na něm sedí.
FAQ:
Proč se v posledním verši opakuje sedí? - Vynález Járy Cimrmanna rým dokonalý.

Kaděd #2
Jé, na hřiště sněží
a to hovno vprostřed leží.
Dědek je tam taky.
Dělají se mraky,
sněžit bude nadále,
umrznou mu sandále.
FAQ:
Není to trapný? - Je.

Notepad.exe
Poznamkový blok,
vynález jak vopice,
dostal ze mě šok,
tak zapl jsem si Office.

Jak jsem kreslil
Kreslil jsem si po zubu,
kreslil jsem si na hubu,
kreslil jsem si po papíře,
kreslil jsem po zadní díře.
Taky v jedné poloze,
já krelil jsem si po noze,
kreslil jsem si po ruce,
teď mám v noci poluce.

Voltmetr
Voltmetr, to vynález je zvláštní,
občas světlo zhasní.
A když světlo zkratuje,
tma tu je.


O magnetu s holubem
Holub, ten má oči,
furt se kolem lampy točí.
Avšak tento holub,
spadl z lampy dolů.
Pak mi mobil zmagnetuje,
páč na tom mobilu tu je.

Gravitace
Skočil debil do vzduchu,
avšak neměl potuchu,
že působí gravitace.
Rozplácl se na tom place.

Kreativní nálada
Kreativní nálada,
to je u mě záhada.
Když ta není,
celý svět se náhle mění,
což je špatná věc.
Jdu na Neutěc
a pak skočím dolů
a zlomím si nohu.
I to ne, to dělaji jen magoři,
co nevědí, co dělají.
A já magor nejsem,
ja jsem totiž blázen.
Lepší skákat v bazén.
Tam je totiž voda. A hop...
Skočil jsem. Však voda tam nebyla
a hloubka, ta mě zabila.
Mají mě za debila.
Kreativní nálada
dohnala mě k smrti
a celá tahle kravina
hrozně silně smrdí.
FAQ
Co je "Neutěc"? - Vodojem v Mohelnici u Křemačáku.
Proč mu říkáte "Neutěc"? - Jen tak.

Problucha
Bluch. Básnička pro něj.
Uch. Básnička do něj.
Jen, když si to čtete nahlas,
jen pak slyšíte ten váš hlas,
a tehdy jde, pro bluch,
sluchem do vašich uch.
Vlastně teda naopak,
to je vlastně fuk.
Tak či tak,
vše živé, co znáte,
není tento bluch.
A proto se ptáte:
"A co je to bluch,
že tak o něm básním?"
No, to je taký živočuch,
co vznikl jen z blech a much.
No, a v této kombinaci
život nový zjevil se.
Však bluch to zřejmě nečekal
a proto sám zabil se.
(*)Ale než to udělal,
blušici slastně udělal.
A já teď píšu pičovinu
pro tu jeho drobotinu.
Jj, přesně takto žil náš bluch,
chlupatý to živočuch.

(*)Toto je jen malá vsuvka
mezi ta má divná slůvka.
Kecám, chlupatý on nebyl,
holil se, pak šklebil,
že chlupy, co z něj spadly,
už blušici nevzrušují,
a proto on neváhal a hned ojel ji.
FAQ
Co je "bluch"? - Ještě jste to nečetli.
Co je "uch"? - Básnický tvar slova "ucho".
Co je "probluch"? - Křesťani používají slovo "probůh" a "proboha", my genetici používáme "probluch", případně "probloha", kde blůh je kříženec blucha a boha.
Co je "živočuch"? - Je to příbuzné živočichům, ovšem zatímco ti čichají, živočuch čuchá.

Žádné komentáře: